woensdag 9 maart 2011

Vrouwendag werd mannendag

Ik moest vandaag even naar de afvoer van de wastafel kijken, het water liep niet erg vlot meer weg. Dus mannenklus. Oorzaak: het groeit op het hoofd maar niet bij mij.
Echtgenote: ik ga even naar de stad hoor. Even later...."m'n electrische fiets doet het niet meer". Dus mannenklus.
Dochter komt thuis. "Papa, ik ben ook gevallen met m'n (nieuwe) fiets", ik: "hoe is het met de fiets?" Vermoedelijk weer een mannenklus.
Zoon: "pa, internet is weg". Nu is dát iets wat ik normaal gesproken niet kan verhelpen maar wat me toch gelukt is. Dus mannenklus.
Ik voelde me schuldig door alle aandacht bij de vrouw weg te nemen (want het was per slot van rekening háár dag) en heb toen maar de wasmachine aangezet en later de was opgehangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten