zaterdag 19 september 2009

Rode halve maan!

Vandaag eens even naar een oldtimershow geweest in Appelscha. Prachtige locatie...een golf-resort. Vele mooie auto's en dus veel foto's gemaakt en het weer zat ook nog eens mee. Zoals je ziet heb ik niet zo gek veel haar op mijn hoofd staan, zeg maar helemaal niets, dus een cap (oftewel een petje voor de 40 plussers als ik) was noodzakelijk. Het is echter niet handig om al petdragend te fotograferen, daarvoor steekt de klep eenvoudigweg te ver uit. De klep moet dus naar achteren gedraaid voor een beter resultaat....tenminste, voor wat betreft het zonder problemen fotograferen. Waar het minder goed voor is, is de gelijkmatige verkleuring van de (hoofd)huid. De opening aan de achterkant van de pet (voor het 'pas'maken) staat als een stempel op mijn hoofd. Ik loop nu rond met een rode halve maan op mijn voorhoofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten