dinsdag 5 januari 2010

En het werd mistig..


Eergisteren, de 3e dag van 2010, gewerkt en het weer was prachtig. Rond drie uur 's middags reed ik met de trein van Leer Ostfriesland over en door een laag grondmist weer richting Groningen. Een prachtig gezicht! Ik had toevallig (?) mijn betere camera bij me en heb er ook lustig op los geschoten. Na aankomst in de stad moest ik nog even terug naar Zuidbroek alwaar ik 50(!) minuten de tijd had voor een soort mini poolexpeditie voordat ik weer richting Groningen ging. De laag mist had zich inmiddels meer dan verdubbeld en de lucht werd ook steeds spectaculairder.

Vluchtende reeën tussen Nieuweschans en Winschoten













Lange schaduwen in de Tussenklappenpolder bij Zuidbroek























Een klein uur later weer in Zuidbroek


Graanhandel Sprik tegenover het station in Zuidbroek




1 opmerking: