vrijdag 15 januari 2010

Hans......top!

Hoezo sneeuwoverlast...bekijk het eens van een andere kant. Laat de winter in jouw voordeel werken. Je moet er wel even iets voor doen. Je moet een puik stekkie uitkiezen en rekening houden met de positie van de straatverlichting. Vervolgens ga je creatief sneeuwruimen en dan op zo'n manier dat je er ook nog klanten voor je bedrijf mee trekt.










Gezien vanaf de spoorlijn Leeuwarden - Groningen op het talud van de Johan van Zwedenlaan op de grens Hoogkerk/Groningen.
's Avonds bij het oranje licht van de straatverlichting ziet het er nog beter uit en nog leesbaar ook. Ik ben benieuwd of ie er ook stiekem bloembollen in heeft verstopt
Een mooi stukje werk! Hans....top!

3 opmerkingen:

  1. Die dakdekker zit aan de andere kant van stad. Ik heb zijn naam een keer ingestuurd voor een nomen est omen-rubriek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, hij zit tegenwoordig in Hoogkerk, zie ik nu ik de website check.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit in de Stad en Hoogkerk met mijn bedrijf. Ben een bloedeigen Hoogkerker en een geboren dakdekker.
    Ik vind het een leuke reactie.
    Groet, Hans Top

    BeantwoordenVerwijderen