dinsdag 23 maart 2010

Vroege diensten maken je niet productief







Wat heb ik een enorme hekel aan vroege diensten zeg...je komt niet voldoende aan je slaapuurtjes met als gevolg dat je na gedane arbeid absoluut geen zin meer hebt om brieven over te tikken, laat staan zelf een artikeltje voor 'Aangenaam' te schrijven. Dus mocht er enige tijd geen beweging op deze blog zijn waargenomen dan weet u waarom. Ik heb twee dagen geleden een serie van vijf vroege diensten met een vreugdedansje afgesloten, mijn wekker gaat voorlopig even niet meer tussen 03.30h en 05.00h af.
Gisteren was ik weliswaar vrij maar genoot ik er dusdanig van dat ik vond dat ik dan ook maar helemaal vrij moest zijn.
Vandaag is Ruud Weijdeveld geweest om wat illegale documenten te scannen, u weet wel...
Morgen nog even één keer om 04.00h opstaan en dan lekker weer diensten draaien waardoor ik pas om 02.15 thuis ben....heeeerlijk!

2 opmerkingen: