maandag 17 mei 2010

Knetterharde races

Gisteren de hele dag met mijn zoon rondgehangen op de tribune in de Haarbocht op het Asser TT-circuit.
Het SuperLeagueFormula event was in het land waarbij elke auto een internationale voetbalclub vertegenwoordigd.
Alle auto's zijn gelijk in deze klasse. De motor is een V12 met een inhoud van 4200cc en een vermogen van 750pk. Veel lawaai dus.
Een poosje terug won mijn echtgenote twee kaartjes t.w.v. €75,-  per stuk. Nou dan wil je wel even kijken wat voor spektakel dat zal gaan worden. Ze had meegedaan aan eenprijsvraagje van Autotrader. Vorig jaar hebben we al eens een dag rondgehangen op het circuit van Zandvoort, ook van Autotrader, en ook toen hadden we het te danken aan mijn vrouw. 
En impressie van de dag. Met ook andere klasses.


SLF. Af en toe was het dringen


SLF. PSV Eindhoven

SLF. Robert Doornbos, die voor de Braziliaanse voetbalclub SC Corinthians rijdt, had een konijntje meegenomen

DutchSupercarChallenge. Net gebeurd, rechts stonden 2 bolides van een tonnetje of 3 te branden

DSC. Dit, een Mosler, was er één van

Lullig moment voor een vliegje in je oog

DutchMustangChallenge

SLF. Het Geluid!
Aan het eind van de dag bleek ik weer iets te hebben waarover ik al eerder berichtte: een rode halve maan! Ik kan dat nog afdoen met een flinke dosis zelfspot maar mijn zoon moest vanochtend naar school met een rode kop en witte contouren van een zonnebril rond zijn gezicht. Ben dus benieuwd hoe die de dag door is gekomen.
862 foto's gemaakt, even wat weggooien en bijsnijden en dan op Flickr. Duurt wel even dus.


1 opmerking: