woensdag 10 november 2010

De gelukkigste man van de avond

Daar word ik vrolijk van.

Een poosje terug ontdekte ik dat wij bij onze digitale aanbieder Ziggo ook een soort radio 4 met beeld hebben: BravaNL.
Van alles wat op klassiek gebied.
In de eerste kennismaking met deze zender zat gelijk al een toppertje. Ik heb het clipje terug kunnen vinden op YouTube en bekijk hem ook geregeld omdat ik nou eenmaal gelukkig word bij het zien van gelukkige mensen.
Het betreft hier het stuk Estancia - Malambo van Alberto Ginastera uitgevoerd door een uitzinnig 'Simon Bolivar Youth Orcestra' o.l.v. een blijkbaar dolgelukkige Gustavo Dudamel op het Lucerne Festival 2007.
Op het laatst zit niemand meer op zijn stoel (en daarmee bedoel ik de orkestleden). Maar dat doet niets af aan de kwaliteit.

1 opmerking:

  1. Geweldig zeg........Meestal zijn het stijve harken met hun instrumenten maar dit is leuk en word je vrolijk van...

    BeantwoordenVerwijderen