woensdag 23 februari 2011

KPN heeft oplossing in de linker binnenzak


KPN is de stroom aan klachten zat.

 

In plaats van openlijk haar excuses en oplossingen aan te bieden aan de gedupeerde klanten heeft deze werkgever ballpoints met verwisselbare teksten aan de medewerkers van de helpdesks verstrekt.


Bij elke klik op de pen verschijnt er één van de zes opzwepende teksten die de medewerkers moet herinneren aan slechtere tijden.


Het probleem dat dergelijke maatregelen niet werken zit hem echter in het gereedschap zelf, de pennen worden bij het in ontvangst nemen van uw klacht niet gebruikt.
 

De klachten worden immers op de computer ingevoerd. Omdat uw gegevens daar ook staan is dat natuurlijk wel zo handig. Zo heeft een helpdesk medewerker ook minder ruimte nodig op het buro.


Misschien dat er nog net een plekje over is voor een pennenbakje, of een op de peuterspeelzaal tot pennenopbergsysteem omgetoverde w.c.-rol koker.


In dat laatste geval zal de tekst door het beschilderde en beplakte karton van de koker onleesbaar blijven.

Voor klanten die problemen hebben met KPN is het uiteraard fijn te weten dat er dergelijke pennen onder het personeel zijn verdeeld.
Ik zou zeggen: Maak er gebruik van!

1 opmerking: