zaterdag 21 november 2009

Het knapt er over

Wat een genot als je 's avonds (laat) van je werk komt om eens even een pakje knappertjes i.p.v. een zak chips open te trekken. Laagje boter en een plakkie keeze d'r op, heerlijk. Ik heb een vermoeden dat alleen de noorderlingen onder ons begrijpen wat ik bedoel als ik het over knappertjes heb. Nou mocht je het eens willen proberen dan moet je natuurlijk weten hoe het pakje eruit ziet.


Hier heb ik het doosje even opengevouwen en gescand. Op zich vind ik het doosje alléén al gezelligheid en genot uitstralen. Wieringa, ik hoop dat je ze nog lang blijft produceren, wij zijn er thuis in ieder geval gek op. Voor wie iets meer wil weten heeft dit bedrijf een leuke website op het www gezet met veel oude foto's. Ik zou zeggen probeer ze eens en 'goei die puut'n chips de deure uut'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten